8/20/2009

inför

Snart Helg igen, veckorna går kvickare än snabbast :P

Tänkte jag ska låsa in mig i helgen å leka lite med min musik igen - fan på tiden kan man tycka! Å andra sidan tänkte jag bara göra en remake på "Died In Your Arms" Remixen som jag haft sen tidigare... Den kommer bli fet! Enda jag säger idag ;) Kom tillbaka igen på söndag så får vi hoppas ni kan höra resultatet då!

Kommer lägga upp den på min Music Page på Facebook så för alla er som frågar er själva "Vad?" just nu föreslår jag att ni redan nu går in å kollar läget där - Sök på "David Redjoy" så ska ni nog hitta den.. ;)

Förhoppningsvis, om inget annat inträffar utanför mina planeringar tänkte jag därefter fortstsätta med detta under helgerna.. Så långt som material och tid tillåter dvs :P

Älskar ju göra musik.. varför sluta jag helt plötsligt då?!

Så nu jävlar, its on!
Får hoppas jag får något bra ut av det också bara :P

Men som sagt, fredag imorgon igen, gött med helg igen och skönt att få koncentrera sig på ngt annat än att sova för att orka jobba =)

Och på tal om det får jag nu avsluta denna...
Återkommer senare i helgen om ni vet vad ;) mohaha...

PEACE OUT YALL!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se