8/22/2009

Disturbance..

Min planerade helg ser ganska utdragen ut om jag ska va ärlig, det jag egentligen skulle göra dessa 2 hela dagar har verkligen pausats. rejält.

Egentligen inte meningen men sångdelen har inte gått som planerat. Efter att importerat alla andra olika delar återstår de 2 sista elementen kvar. Dessa har dessvärre också blivit svåra att genomföra... Hrm.. Får testa igen imorgon men idag blev d inte...

Men ger inte upp - aldrig! Finns inte i min ordlista ;) On it again tomorrow med andra ord...

Lite ny musik btw för övrigt, kan ge er en lite topplista för att visa =)
Självklart ligger min ej-klara-men-snart-färdiga-låt med på den, men bara för den ligger överst är inte menat att resten också är placerade därefter - nope! Det betyder inget mer än att alla är lika grymma! ;)

#01 - David Redjoy - Died In Ya Arms (feat. T-Pain)
#02 - Trey Songz - In Ya Phone
#03 - Myko Slim - Give It 2 U (feat. Yung Joc)
#04 - Birdman - Money To Blow (feat. Drake & Lil Wayne)
#05 - Day26 - So Good
#06 - DJ Webstar - Tipsy In Da Club (feat. Serani)
#07 - Donnis - Song For Every Ex (feat. Brandon Hines)
#08 - Gucci Mane - Beat It Up (feat. Trey Songz)
#09 - Jesse McCartney - Body Language (feat. T-Pain)
#10 - Juelz Santana - I Wanna Bone (feat. Ron Browz, Un Casa & Sen City)
#11 - Karl Wolf - Maniac Maniac (feat. Culture)
#12 - Lloyd - Pusha
#13 - Lil Jon - I Do (feat. Snoop Dogg & Swizz Beatz)
#14 - Mario - Thinkin' About You (feat. Ace Hood)
#15 - Omarion - I Get In It (feat. Lil Wayne)
#16 - Shontelle - T-Shirt (feat. The-Dream)
#17 - Sophia Fresh - What It Is (feat. Kanye West)
#18 - Trey Songz - LOL :-) (feat. Gucci Mane & Soulja Boy Tell'EM)
#19 - Tinchy Stryder - Take Me Back (feat. Taio Cruz)
#20 - Taio Cruz - Break Your Heart

Sådär.. Blev en hel skiva klart till er här nudå ;) haha...

Återkommer med mer info när min låt börjar närma sig! =)

'til then...

PEACE YALL!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se