3/27/2010

allmighty.

Backstaage!


Garra & Lex on Stage

Ibland när mina tankar skenar iväg, förvånar jag mig själv vilka ting och funderingar jag träffar på. Gårdagen i Smyrna, Älvängen var inget nytt för mig, Inte första Smyrna jag är i ens om vi säger så ;P Men det var iaf ett grymt gäng dom hade där, trevligt folk helt enkelt =)

Sen var ju vi också där så vårt gäng var ju svårt att slå så där ligger man fortf i lä.... hahaha ;)

Garra & Lex va grymma, som alltid! Deras två dansare och backup-singers, Emma och Anna satte pricken över i'et och sen Laxholm, Calle och jag gick igång som alltid och fick igång publiken ;) haha...

En skön kväll! ...som dessutom slutade på BK i Delsjömotet på vägen hem =)

"BK - Gods Greatest Gift To The People!" ;) hahahaha...

Vatt på stan lite nu i det halvkassa vädret, tur d inte regna iaf men det ligger i luften, som man brukar säga. Köpte nytt toa-papper - ja det behövs nämnas ibland! :P Och även lite saker inför kvällens bravader på Gamle Port, vad detta är det får ni se om ni kommer dit haha ;)

Förstår inte riktigt hur jag lyckades men fick VIP där ikväll, champagnebord och gästlista +3... Ingen aning. Men frågar inte utan accepterar, tackar och tar emot ;)

- Sen får vi ju se hur mycket tid det blir i vip båset, kan inte sitta still hela natten liksom :P haha...

Änywaays.. Får bli lite chill nu, kanske en film? =)

BLESS!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se