3/09/2010

update

Ok, vatt sämst på att uppdatera här dessa dagar ser jag. För er som inte vet är jag alltså hemma, snorig, allmänt snurrig och febrig med ojämna mellanrum...

Inte ok.

Sitter iaf just nu, nä vänta - fel. Ligger iaf just nu å lyssnar genom lite gammal musik, eller ja, från något år tillbaka iaf - inte precis Boyz II Mens första skiva liksom, inte såå gammalt... ;) Anyway. bl.a. Lloyd's "You" - ni vet den första singeln han slog igenom med typ 2004(?) tror jag... Fortf en skön rnb-dänga som man kan lyssna på lite då-å-då =)

Så därför, tänkte jag skriva upp lite sköna "klassiker" man kan dra fram från sitt iTunes Bibliotek å digga på hög volym när man känner sig lite retro :P haha... (I behov av ett antal nya ord att associera med känner jag..)


#01 - Lloyd - You (Feat. Lil Wayne)
#02 - ATL - Make It Up With Love
#03 - Carl Thomas - Make It Alright
#04 - Houston - Aint Nuttin' Wrong
#05 - Mario Winans - So Fine
#06 - Marques Houston - Circle
#07 - Omarion - O
#08 - Trey Songz - Gotta Make It (Feat. Twista)
#09 - C-Note - Forgive Me
#10 - Ray J - One Wish
#11 - Bobby Valentino - Slow Down
#12 - Usher - Nice & Slow
#13 - Ginuwine - How Deep Is Your Love
#14 - Pretty Ricky - Grind On Me
#15 - I15 - Lost In Love
#16 - J.Holiday - Bed
#17 - Joe - Priceless
#18 - K-Ci & Jo-Jo - Tell Me Its Real
#19 - Lemar - Time To Grow
#20 - LeMarvin - Thug Like Me

There u have it folks, the Oldies RNB's Playlist! Eller ja, kanske inte jättegammal musik men ändå klassiker :D Nu ska jag ha en kopp te å fortsätta snörvla lite till innan jag somnar om.. Tagit en ipren ikväll så känns att min feber har lugnat sig, iaf för stunden :P

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se