3/31/2010

some easter shit.

Packar för fullt ikväll... Åker ju till Ystad imorgon efter jobbet å stannar över påsken... Blir både ett å annat med mamma å besök hos mormor & morfar å sånt men - självklart åker jag ner ENDAST för att träffa Ceasar... utan tvekan ;)

Så blir bara chill ikväll sen, kanske en film, lite snask å bara ta d luugnt =) Packar ju alltid för typ 3 veckor fast jag bara ska va där 4 dagar men iaf... Man kan inte vara nog förberedd med kläder :P haha...

På tal om det förresten var jag inne på iBling.no å beställde brillor innan idag - köpte 3st Wayfarers med klart-glas... som man kan använda DYGNET RUNT utan att man får frågan "om det är soligt" (Notis: Hatar folk som måste dela sin egna åsikt om vad dom tycker om solglasögon inne å så... varför skulle deras åsikt förändra min? Idioti... Hade jag tyckt som dom hade jag ju inte haft dom inne, fattar dom la...) *skakar menande på huvudet* ;)

Anyways. I vilket fall (ursäkta avbrottet/utbrottet) så har jag iaf även nu clear-versioner på mina wayfarers bara för dom är snygga dygnet runt ;) Röda, svarta å vita blev det =) Ska ha blåa också sen nästa gång men eftersom man fick dessa tre färger i ett 3pack-erbjudande så blev d dom :P

Så förutom dessa har jag knappt shoppat ngt denna månaden, är hyffsat nöjd (eller besviken, kan inte bestämma mig) eftersom detta betyder att jag kan njuta av att ha lite mer pengar över till min födelsedag i Krakow sen i April... Kanske ;)

Även omd et är en bit kvar så... Skitsamma..

Nu ska jag ha lite te tror jag...


PEACE OUT!
Love, Bless N Respect yall!


Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se