3/06/2010

orka 2.0

Från och till i snart 3 dagar har jag haft en sån dryg känsla i halsen, det kliar, kittlas med ojämna mellanrum och känns som om ngt är svullet å spänner... Idag känns viruset ännu mer pga att mitt immunsystem börjar ge vika, och virusets börjar ta över. Hatar att bli sjuk så hoppas min kropp orkar fajta emot det fortfarande och att det går över imorgon istället för att bli värre. Tog tempen innan för att jag känner mig febrig men antagligen bara inflamationen som gör att jag känner mig ur balans...

Either way. Gillar. Det. Inte! Denna helgen var ju min helg - allt skull bli bra! Varför händer då detta? Hur tolkar man motgångar som man inte kan övervinna, eller ännu mindre kontrollera?

Varför?

Ska snart sova nu å hoppas på att jag sover bort detta besväret. Tagit tempen 2 ggr idag å jag ligger mellan 37,5 - 37,7... Problemet är att jag vet inte var jag ligger som normal temp så kanske jag har feber? Kanske inte... Blää.. All denna ovisshet tar kol på en :P

Men som sagt. Sova bort det, ja tack! - Så jag iaf kan avsluta min låt imorgon å lägga ut den färdig på måndag så ni kan få höra det senaste =) Vill inte lägga ut ngt halv-klart.. Men annars får detta bli fallet för jag har lovat att ni ska få lyssna på måndag. Då ska jag hålla detta!

:P

btw.

"Sean Kingston & Justin Beiber - Eenie Meenie" ...skön låt, let it rock! ;)

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se