3/20/2010

midnatts sysselsättning 1.0


Om jag skulle få för mig att räkna alla mina Playlists i min iTunes, skulle jag nog seriöst somna innan jag blev klar - skojar inte :P Ännu sjukare är att jag använder typ bara 10% av alla som finns där, inte för att det är gamla eller tråkiga - nänä, utan för att jag har en playlist för varje album som finns på datorn :P Vilket då blir en del ja..

Anyways - det jag skulle komma till var iaf att dom jag lagt in på min iPhone, dom som jag lyssnar på varje dag på bussen, på jobbet.. ja lite närsom =) Dom, är fulla av musik som man nödvändigtvis inte lyssnar på så ofta. På grund av att jag gör en ny playlist för varje månad med ny musik, glömmer jag ofta musik redan från förra månaden helt för snabbt.... Typ till exempel hörde jag en låt imorse på tåget som jag inte ens kom ihåg :P Det visade sig vara en låt från "Twista's" senaste album "Category F5" som jag antaligen glömt bort för flera månader sen... haha :P ...Låten heter "American Gangsta" - leta upp den yall! =)

Så när jag kom hem idag, la jag in den i min "Just Mad" playlist där jag har ALLA mina favoriter. I stort sett iaf. Allt från gamla godingar med Chicago till N.W.A. & Tupac... Så jo, där finns en del låtar... :P

Dessutom har jag några fler "just mad" listor (klicka på bifogad bild ovan) för olika kategorier så jaa.. blir en del låtar att hålla reda på. Eller INTE hålla reda på snarare för att va ärlig :P

Anyhow. Har iaf suttit å pillat lite med detta nu, inte för att det är något man bara gör så på rak arm, men tänkte ordna dessa ännu bättre ngn dag så att vissa låtar som fattas, även ligger i spellistorna där dom hör hemma ;)

Ja, kommer ta ett tag, helt klart.

:P

Nä, fixa en playlist för lite soft-rnb-love-songs också kanske? Hrm.. kan va gött att somna till =) haha..


PEACE!

(PS. Uppdaterar mer imorgon, ni ska bl.a då får den slutgiltliga versionen på "Died In Your Arms" Remixen bara så ni vet;) ...)


Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se