3/21/2009

jim jones

Woho... fick nyss hem "Pray IV Reign" :D

Knappt sett fram emot detta så ska lyssna intensivt nu å se hur bra detta album är ;)

..för er som inte hängt med tidigare;
Välkommen till min blogg, här berättar jag lite onödigt vetande om olika saker, allt ifrån vilket väder det är i LA just nu till musiken jag inte lyssnar på =) haha.. Ibland får ni till och med reda på hur många personer i Götet som gått mot rött ljus när spårvagnar nästan kör på dem.... ;P

..Men denna gången hitta ni hit på bästa tidpunkten - när jag får hem något som ÄR bra, något som INTE är onödigt vetande och inte heller är något skit, så stanna kvar.. för jag återkommer i nästa inlägg om hur pass "wanna-cap-this-record-right-here" känsla där alltså finns på Jim Jones nya skiva, Pray IV Reign!


Stay tuned mo' fukkez' ---this is tha shit right here! ;)

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se