3/21/2009

BWS



Kommer ni ihåg den dära feta tröjan The Game har på sig i "My Life" videon? Ni vet - "Hip Hop Broke My Heart"? Inte? ..nähä skit i det då :P Bilden ser ni iaf ovan! =) Hitta hans hemsida nyss där man kan köpa just denna tee'n och sjukt mycket mer kläder å sånt! Grymt fett! Jag köpte ju en mössa med BWS loggan på när han var här å spela i Gbg i vintras, (fetaste konserten någonsin helt klart för övrigt) :D haha Men visste iaf inte att det fanns mer prylar än vad han hade med sig då, nu vet jag å faan... Får väl se till att skaffa ngt fett därifrån ngn dag, ngt som inte många andra har, eller vågar ha ;) haha...

För övrigt blev d ju ingen fest ikväll så får ta det ngn annan dag ist... Livet går vidare ;) Dessutom fick man nyss reda på att min polare spelar med Timbuktu ikväll nere i skåne... Faan.. hade gärna velat vara där ist... f*tta att man inte har pengar i slutet av månaden :P haha...

men men så kan d iaf va, där kommer fler helger, fler konserter och fler feta artister ;)
- Ska fortsätta leka i photoshop nu.. jobbar på lite kul till min mac :P

oh btw - blir lite nya bilder imorgon, laddat kameran å rensat minneskortet så har typ strax under 700 bilder på mig att få några klockrena poser och feta outfits ;P

All for now
So 'til next time, Live life - As it where never meant to end... ;)
PEACE HOMIES!

//R.


Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se