3/11/2009

history repeats itself.

Tror jag är beroende.

För när man ser på saker å ting på ett speciellt sätt och man bara ser en sak som poppar upp i huvudetom å om igen hela tiden så är detta ett farligt tecken...

Kan gå många dagar å nätter utan att jag känner av det, men detta pga att jag utnyttjar det nästan hela tiden så kroppen hinner aldrig sakna det...

Folk brukar säga att jag är jobbig att umgås med ibland för detta styr mitt liv så mycket att jag lätt blir rastlös utan...

På jobbet tycker dom jag är töntig och hemsk för att jag inte kan ändra mig...

Här hemma kan jag göra vad jag vill, utan att någons åsikt dyker upp, bara min egen...

För beroende eller ej, hemsk eller ej - kan inte hjälpa att jag älskar R&B & HipHop.. Det går inte att förändra och det kommer aldrig att försvinna - inte heller kommer jag sluta även om det är ett beroende som kan skada ;)

För hur jobbig jag en må vara är detta mitt liv, jag kan inte leva utan det och dagen då någon tvingar det ifrån mig kommer jag dö inombords... Thats It haha... ;)


Note to myself;
Updates to da previous playlist;

#11 - UNK - Round & Round (feat. Blazed)
#12 - Ace Hood - Ride [Remix](feat Trey Songz, Rick Ross & Juelz Santana)
#13 - Voltio - Chevere
#14 - Mims - Move (If You Wanna)
#15 - Notorious B.I.G. - Nasty Girl (feat Diddy, Nelly & Jagged Edge & Avery Storm)
#16 - O'Neal McKnight - Check Your Coat [Remix](feat. Diddy & Jermaine Dupri & Cassie)
#17 - Plies - Spend The Night
#18 - Young Jeezy - My President (feat. Nas)
#19 - Yung Bruh - Gangsta (feat. The Game & J-Holiday)
#20 - T.I. - My Life Your Entertainment (feat. Usher)

Thats about it for today...

And I quote - "My Life, Your Entertainment" ;)


PEACE OUT Y'ALL!
And Yes, Life Is Greater Than U Think...

2 kommentarer:

Gunvor Harrysdotter sa...

Måste vara det absolut bästaberoende man kan ha!!
Inget som förstör kroppen, tvärtom!
keep on!

Soulie sa...

haha jag antog att det var musiken du pratade om när jag läste(: som du säger, finns inget skönare än hip hop och rnb, gotta luv that!!
Angående vårt bröllop så tkr jag också att vi ska bestämma datum snart, har du ngt datum så här på rak arm du tror skulle passa? haha :D blesssss

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se