1/06/2009

updates & downfalls

Ibland när man letar efter det senaste, man ger inte upp förän man förstått eller fått rätt med det. Inte heller gör man sig av med det gamla utan det är alltid bättre att uppdatera eller spara den föregående versionen ifall att liksom...

Sen är det ju det här med Microsoft och deras uppdateringar... Ibland undrar man om dom ens är klara och färdigtestade när dom läggs ut på "Windows Update"? till exempel nu, senaste versionen av MSN är släppt, har Beta versionen sen en tid tillbaka och längtat till denna dag då den "slutändade" versionen skolla komma... Men ja, vad händer då om inte ett stort fel - som alltid - den går så klart inte att installera, error error error... inget nytt det inte :P Men man undrar liksom, varför? Varför blir det så, borde dom inte vara KLARA när dom sen finns att ladda ner? Jag menar det är ju därför dom släpper en Beta, för att hitta och fixa felen.. Just det, men min beta version fungerar alltså bättre än den slutgiltliga som nu släpptes.. Kul. Verkligen...

Fan vad jag längtar efter en mac... som man aldrig behöver uppdatera med sånt här knas... skräp är vad bokstavskombinationen "PC" står för.. "Personal Crap"... 

Vad som tilläggas då skall göras, är att jag använder till och med Windows XP Media Center på denna... You don't wanna get me started on that Vista junk I have on my laptop... Cuz I aint got all night to curse on, damnit... :P

Nä, får göra ngt annat nu.. typ städa klart här, ordna, sätta upp hyllor.. ngt som får mig distraherad från detta :P


PEACE OUT Y'ALL!


Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se