1/18/2009

cleanup & cleandown

Igår när jag gjorde min uppdatering här så fick jag värsta idén om en helt ny version istället, självklart orkade jag inte göra den då eftersom jag nyss lagt in den andra :P Men funderar på att börja på den idag... Kanske... En ny mindre stilren kaotisk version med färger åt alla håll å kanter typ, låter inte det som en bra idé? =)

Vi får se, ska fundera mer på det innan jag bestämmer mig :P

Annars tar jag det lugnt idag, söndag, jobb imorgon, helgen går snabbt (som vanligt) så vill göra något kreativt idag för att inte bara sitta här å busa :P Ska städa senare tänkte jag men d räcker inte.. Blir nog ut å gå sen kanske, kolla läget på knalleland :P haha

Måste ju ha ny mjölk till mitt te, helt galet! =)


Btw. till alla er som är utan vetande, så har jag fått besked att från å med den 1a februari har jag fast tjänst på mitt jobb... oh yeees!! =) Känns grymt bra! Fatta att man vatt noig innan liksom så detta är ett stort steg för davids framtid, och för hans vanor =) haha

Nä, får la bli lite te utan mjölk nudå.. hrm..

PEACE Y'ALL!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se