1/11/2009

in a not so distant future

Prolouge:
Sitter å funderar på vad som händer här i livets närmaste dagar :P haha... Hade gärna sett Chris Brown i sthlm den 23e men blir inte så.. Däremot funderar jag på DJ Quality den 24e ist, fast i skara :P haha.. Lite skillnad, visserligen grym musik där med, och fördelen är närmare och billigare ;) Men ingen Breezy däremot :P

Får se vad som händer... Hade vatt gött med lite kul folk och händelser ngn helg =) Får se hur det blir...

Och i övrigt kan jag tillägga att snön nu är borta här igen, tragiskt nog! Gilla när d va över 1 decimeter och kyligt... men nä, nu är det fyra plusgrader ist och man måste nästan knäppa upp jackan i uppförbackarna för att inte dö av värmeslag :P Får väl se om vinter kommer tillbaka igen innan våren ska börja sin glans...

21e Februari föresten, Lady Gaga i Gisleparken, be there! Jag ska fetmycket ragga på henne den saken är klar, hallå liksom, het 22-åring från usa som har kontrakt med Konvict... kan d bli bättre för min del? haha :P Nä men skämt-o-sido.. får väl se, men jag är iaf inte svår om ngt händer... ;) Dessutom är där ju även hemlig gäst med så kvällen kommer väl bli ganska fet kan jag tänka mig ;) Mer om det när det närmar sig, be damn sure 'bout that! =)

Outro 1.0:
När man inser vissa saker här i livet undrar man om man kunde gjort annorlunda? Eller för den delen om det blivit annorlunda för det? Jag tror inte det, vi står där vi står här i livet för det är meningen. Även om man gått vänster istället för höger den där gången hade målet ändå varit på samma ställe tror jag... Resan vi tar är det vi känner, hur vi reagerar och vad det får oss att göra... Målet är vad vi lärt oss under resan.. Därför man säger att man mognar med tiden... Desto mer du reser inom dig själv, desto mer har du att lära... Desto mer har du fått av dig själv i ditt liv... 

(Outro 1.1:)
Insåg en sak när jag var nere i ystad senast, jag har få vänner som jag verkligen respekterar, som respekterar mig... Vissa känner jag knappt men dessa delar ändå något med mig, ett minne eller en upplevelse som betytt något för oss båda... Oftast detta man känner av när man hälsar på dom, när man bor en bit ifrån sin gamla hemstad blir många glada och tycker det är kul att se en där nere igen. Men många saknar jag... Folk man trodde skulle betyda något i ens liv.. som bara försvunnit... Många man känt massa år men som ändå bara försvunnit från ens liv... Och när man tänker efter har jag, eller har haft många folk som jag släppt in i mitt liv från olika städer runtom i världen som man har kontakt med fortf, kanske inte ofta men ibland... Kanske detta betyder mer? Utspritt men ändå bestämt. Istället för lokalt och luddigt... 

En vidvinkel bortom jorden platta utgångspunkt... Världen är ju ändå rund så varför nöja sig med det man ser framtill horisontens linje? När man vet att man bara kan fortsätta och fortsätta.. Det tar aldrig slut... 

Alla är vi unika, annorlunda, skapade med personligheter.. Min personlighet är nog skapad för det dära nytänkande och framtida. Historia är kul att komma ihåg, men vissa saker är bättre att lämna bakom sig när man växer vidare i sigsjälv... 

För när livet tar slut, hur kul kan det vara att förstå, att när man hade chansen, tog man inte den utan lät den försvinna ut i det blå...


PEACE OUT & G'NIGHT...

//D

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se