12/14/2008

update.



Shiiit vad dålig jag vatt på att uppdatera på sistone :( 

Haft mycket att göra på jobbet så inte haft ork när jag kommit hem på kvällen :P Men har iaf hänt en hel del :P Vatt nere i Ystad ju, busat mä min vovve å kollat på mamma när hon sjungit på gågatan =) Vatt på Konsert förra söndagen, The Game spelade på Trädgårn' i Gbg! Grym konsert! =) å grymt mycket folk blev d till slut! Både hetingar å töntar men man får la stå ut med att sånt är livet :P

Denna veckan var lite hektiskt sen eftersom jag kom till jobbet efter en sovmorgon på onsdagen och fick reda på att jag skulle va själv på lagret eftersom min "högre" jobbarkompis var sjuk! :S Det gick la sådär men å andra sidan fick jag annan hjälp så d löste sig sååå klart! :D Och med det avklarat var d ju sen Julfest mä jobbet på fredagkvällen! Väldigt trevligt och skoj med allt folk man jobbar med! Cheferna blev väl fullast som vanligt men vi hade alla lika kul ändå ;P Fler bilder finns på min facebook så dessa ni får här är 3 urval bara från varje händelse :P

Ny vecka imorgon, fortfarande ensam på lagret, men det kommer gå tokbra helt klart! ;)

PEACE Y'ALL!


Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se