12/02/2008

sleepless

Vatt hemma från jobbet idag, går på ipren och har sovit dåligt - om det är tabletterna eller foten kan jag inte säga, ingen aning. Enda jag vet är att tillsammans gör det mig rastlös. Måste tillbaka till jobbet imorgon, kommer ha missat tokmycket ananrs, samtidigt är jag lite orolig om hur det kommer gå... Känner mig faktiskt en aning groggy på mina ipren.. även om d låter löjligt :P haha.. 

bara 400mg tre gånger om dagen ju... hrm.. =) Men men... får sticka å jobba imorgon iaf hur det än går inatt, kan inte förlora varken mer tid eller pengar på att vara hemma å tycka synd om migsjälv känner jag... Får göra så gott det går imorgon ist - Innan dom flår mig levande för att jag e borta :P haha... (hysteriskt skratt med rädsla i tanken) ;)

Sitter å dricker lite te nu, lyssnar på lite ny musik (ja ännu nyare än sist men orkar inte uppdatera om allt idag!) :P Så ska väl snart försöka sova å drömma om nya äventyr... =)


Men men.. uppdatera imorgon om hur det gått!


PEACE OUT 4 NOW!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se