12/01/2008

smärta.



När man besöker en vårdcentral man aldrig vatt på förut, någonsin, känns allting ganska bra. Det är då man förstår att man inte är sjuk så ofta. En känsla att vara stolt över. Å andra sidan var jag ju där idag för första gången, smärta i min fot, närmare bestämt på mitt vänstra fotvalv, precis bakom den subtalara leden. Ja precis där, ni förstår precis märker jag! :P

Haha nä men skämt å sido, hade jag inte förstått det innan heller men pga. förklaring är jag mer vetande nu, typ - kan iaf säga att det är någonslags inflamation i muskeln mellan de 2 benen längst ut på min vänstra fot. Har en tryckande smärta där som ökar så fort jag går på den, men finns även kvar när jag inte stödjer mig på den men då med mindre inverkan. Som bilden ovan visar är det inget allvarligt men väntar på att få tid för röntgen för att se så det verkligen inte är något att vara rädd för. Under tiden går jag på Ipren för att motverka smärtan och inflamationen. =)

Det mest jobbiga i det hela är själva helheten i att något helt plötsligt inte är normalt, hatar att ha något att oroa mig för, allt ifrån förkylning till cesses allergi - till mitt coca cola beroende, och så nu detta liksom :P 

Får väl hoppas ipren-förbrukandet hjälper så jag inte får problem på jobbet imorgon... hrm...

Återstår att se, life's a bitch - and this time she stomped on my frekkin' foot man! :P

PEACE Y'ALL!
take care...

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se