12/18/2008

friday morning.

Idag när jag vaknade kända jag mig död, undrade nästan om jag fortfarande sov alltså för shit vad borta jag var... :( Ingen ork alls i kroppen att ens gå ner till tåget, jag upprepar - helt död!

Men jo, jag gjorde det ändå ju å vakna efter ett tag när jag sen kommit till jobbet men det är just den där tiden innan. När man vaknat, ska klä på sig å äta frukost, då jag har allvarliga problem med dygnet... Varje morgon vaknar jag med ett ord i tanken - sova! Och varje kväll är det likadant, kan itne somna... Förstår inte, önska jag kunde somna bara sådär. Men nädå, ligger å tänker på massa saker innan jag ska sova å vips! då har d gått 1timme å klockan är snart midnatt, å jag ska upp om 4timmar... underbart! Eller nä...

Ska iaf lyckas imorgonbitti, för att kunna orka hela dagen å för att kunna klara av att göra allt som måste göras ska jag va vaken å på väg till bussen 4.30 - punkt slut! =)

Annars har min dag varit normal, vid så närmast definitionen normal det kan va just nu då asså, Ätit pepparkakor, druckit glögg och lyssnat på musik mesta dels av dagen, så klart då samtidigt som jag packat allt jag ska, absolut! =) Men dagen har varit ganska lugn så glöggen å det andra steg mig i huvudet å nääästan kända jag lite julkänsla :P ...men ja, bara nästan haha =)

Har ett tillägg idag som jag missa igår förresten;

"Lemar - If She Knew"

Äckligt skön låt... ;)


PEACE OUT!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se