12/17/2008

new design.

Oh yea! Tyckte det var lite dags för en större uppdatering! =)

Eller ja, iaf en uppdatering i sigsjälv, kankse inte tokstor men det är ju trots allt förändring i ens utseende som folk uppmärksammar :P Så varför inte samma sak här då.. ;)

Käkat lite nyss, ska ha lite te nu med snart - har en glögg stående som egentligen är bättre i tiden just nu - men är inte sugen på den över huvud taget, inte mer heller pga att den är 10% vin-glögg :P haha.. Enda fördelen om man ska hitta en sådan är ju att det är Blossa... dom gör nog godast glögg fortf eller hur? =)

Lite ny musik annars ni bordew kolla in är The-Dreams nya singel "Rockin' That Shit" från hans kommande skiva "Love vs. Money" som släpps i början av januari =) Blir inte bättre än så här när det är från kungen av rnb själv förstår ni! :P 

Jag hoppas även att ingen har missat
Ne-Yo's senast släppta singel "Mad" från hans skiva "Year Of The Gentleman" som släpptes tidigare i år. Har ni sett videon så vet ni även varför jag säger att låten är sjukt sorgsen, men texten är grymt fin och så klart, Ne-Yo som gör den ju, så då kan inget gå fel =)

Vår svenska rnb å pop ähm, "prins" om man nu kan kalla honom det,
Darin har släppt en sjuhelsikes skiva kan jag också meddela till er som tvivlar och kanske är rädda för att lyssna på den utan att bli kallade "idol-stockers" ;) Hans 2 år borta i NYC har verkligen satt spår... "Paradise", "Strobelight" & "Runaway" är tre av dom bästa... =)

Och över till vår andra svenska stjärna,
Agnes har hennes nya skiva "Dance Love Pop" också satt griller i mina öron. Egentligen inte min favorit musik i sig, pop/dance, men när det är hon har jag svårt för att titta bort ;) eller ja - låta bli att lyssna säger man kanske :P För det första hennes nya singel "Release Me" är en skön club-låt. Så även "Love Me Senseless" & "Don't Pull Your Love Out" får ens rythm-känsla att vilja dansa eller ut å festa =) Att sen då avsluta kvällen med den lugna "Sometimes I Forget" gör allting fulländat kan jag lova ;) 

Fick hem Soulja Boy's nya skiva också i helgen förresten och precis som hans första skiva som var självtitlad är denna under namnet "iSouljaBoyTellEm" en rap-skiva rakt genom. Några enstaka låtar med lite mer rnb/hip-hop känsla finns givetvis att hitta men den som toppar hela skivan är då självklart "Kiss Me Thru The Phone" som skulle kunna jämföras med "Soulja Girl" på hans förra skiva =) Gillar man däremot resten av skivan med, som jag gör :P Så är även "Bird Walk" & "Turn My Swag On" låtar i toppen ;)

Plies sägs pilla med en kommande skiva under namnet "Da Realist" och redan nu har han släppt den första singeln som gungar och studsar som det brukar när det handlar om honom :P "Put It On Ya" heter denna och det är en kille vid namnet "Chris J" som står för refrängen, okänt för mig men honom ska jag kolla upp helt klart =) 

UNK har ju också släppt en ny skiva vid namn "Second Season" som efter hans dunderhits "2 Step" och "Walk It Out" ska göra honom ännu större, och ja, han lyckas med det så klart! =) Låtar som "Round & Round" och "Make You Move" sätter hans stil på plats och gör att man vill festa med alla sina homies ;) 

Nä, Dags för det dära te't nu kanske =)

PEACE Y'ALL!
(ps. lämna gärna kommentarer om den nya designen, både på gott å ont, tack!)

1 kommentar:

Gunvor Harrysdotter sa...

Ja vad du kan titalar, artister och allt som jag oxå kunde i din ålder,,, :o)
Nu känner jag inte igen hälften, men iaf,,,
ska oxå uppdatera min sida,, smittad!

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se