4/18/2010

untitled

..det var ju lagom längesen jag skrev här nu igen. Fan tiden bara springer förbi mig... Måste få bättre kondition :P

Har haft 2 hektiska dagar igår å i fredags. Inventering i stooor skala. Jobba över i fredags, och jobba över igår... Galet hur mycket det var att göra, på så lite tid. Vi skulle behövt mer hjälp... Men sen finns d ju folk som inte vill hjälpa till utan går hem när dom gjort sina timmar... Så där det hela kolliderar... Men men.. Vi blev iaf klara till slut. från 7 till 16.30 en lördag liksom... Tvärkul. Verkligen!

Så igår när jag kom hem ville jag bara sova... orka inte ens kolla klart på filmen jag satte på utan stängde av, satte på lite musik ist å somna... Haha.. Gött =)

Idag har jag INGET planerat... Vill inget heller så passande :P Tillbaka till jobbet imorgon då, så får vi se om inventeringen hjälpte =)

Nu ska jag göra lite te, å fortsätta kolla på gårdagens film ;P haha...

oh btw: "B.o.B - Airplanes (Feat. Hayley Williams)" ...grymt skön låt! "The Adventures of Bobby Ray" släpps ju detta året, förhoppningsvis snart =) Hayley som sjunger med är för övrigt lånad från "Paramore". Ni vet gruppen som fick med en låt i Twilight's första soundtrack å fick en kick i sin karriär :P


Nä... Dags nu.

BLESS!


2 kommentarer:

Jacci sa...

Fin-fint låttips, thank u!(:

David Redjoy sa...

Det var så lite så, tack själv för att du hitta hit :D

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se