4/25/2010

ullsaxar.

Vatt en orimligt lugn helg för mig känner jag. Så mycket jag hade planerat hela veckan som aldrig blev av ändå, så kan man ju undra hur jag kan leva med mig själv eller hur? ;)

Sanning är den att allting faktiskt ändå fungerar hyfsat underbart fast man inte alltid följer ens planeringar :P haha... Man får helt plötsligt tid över för så mycket mer liksom, ni vet, tiden är ju helt plötsligt på ens sida igen utan ngt som ligger i vägen ;) Men sen samtidigt var d ju lite tråkigt att man missa, både Club Soft & Lazee... Men å andra sidan... Jag överlever! =)

För det är så ibland, man måste kunna backa ur i sista sekunden om man är så toksäker på att man itne vill att det nästan är löjligt. För det är just då som man själv vet framtiden. Och att den med största säkerhet just är bättre att vara... För det är ju ändå ens eget liv man skriver, klart man måste kunna ändra manuset innan d inträffar - för sen efter är d ju försent!

Har alltid väntat till sista sekunden för vissa val jag tagit. Desto större valet är, desto närmare inpå det har tiden gått innan jag ändrat mina avsikter. Vet inte varför jag gör så... Kanske är min vilja större än mitt förnuft? Eller är det just viljan som velar med sig själv å är schizo? :P

I vilket fall, så är det iaf ingen av gångerna jag ångrar. The reason I didnt go through with it, was already decided for me, I just needed to realise that myself...

Det kommer alltid tillfällen då man måste välja något, varför inte då välja något av hjärta direkt på sekunden för att sen ändra sig med hjälp av hjärna minuterna innan? Varför inte vilja förstå direkt, men sen uppfatta först sekunderna innan det kommer hända...

Allting vi gör sätter spår. Så i min åsikt är det då självklart att man kan förändra framtiden senast en hundradel innan det är för sent. Annars hade d ju inte kallats framtiden? =)

Ska sova nu, drömma, flyga iväg i tankarna...

:D

" Tomorrow is a new day. Remember to take pre-cautons, and dont forget to dare to make mistakes..."

Bless!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se