4/24/2010

one week.



Sitter å lyssnar på Shawn Desmans senaste singel, släpptes i February men har på något sätt missat den tills nu (vilket skrämmer mig, ofattbart mycket, bara så ni vet). Han släpper nytt album i år, vid namnet "Fresh". Vilken datum vet jag itne än men återkommer om d :P

Nya låten "Shiver" är en sjukt härlig soft/rnb låt och den får mig att tänka tillbaka på hans första skiva (Shawn Desman, 2003) där "Superman" & "Spread My Wings" satte spår i min uppfatning om grym musik. Och sen hans andra skiva (Back For More, 2005) där "Nobody" & "What If" lät en få känna texten in i minsta ord =)

Nu då, 5 år senare kommer hans uppföljare, det 3e studio albumet från kanadensaren Shawn D... Och det kommer säkert bli hur sjukt som helst ;)

Sitter dessutom å funderar framåt, närmare bestämt tills den 30e. Blir ju gammal då, typ :P Ska iaf va gött att åka ner till Skåne lite, å sen även Köpenhamn å shoppa en del med Mamma & Bror =)

Dessutom bara en 3dagars vecka på jobbet nästa vecka eftersom jag tagit ledigt tord-fred... mohaha :D Så känns extra gött, för att va helt ärlig! ;)

Nää... göra mig i ordning snart å dra en stanare kanske? Fiint väder idag igen å då kan man fan inte sitta här ;)

Take care yall!

BLESS!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se