4/24/2010

chillin like a mafakkah.

Ville så gärna in till Gbg ikväll. Ville så sjukt gärna dansa till grym musik å leka med folks blickar. Ville så grymt gärna spana på folk, umgås och ha en trevlig fredags kväll.

Men ibland går allt emot en, i sista sekunden så vänder allting emot en och det är som om livet helt enkelt bara säger nej.

Jag var bered hela dagen på att få gå ut ikväll, Club Soft, Hemmaplan, Gbg. Men när tiden närma sig blev allting bara fel. Allting vändes och känslan av att sitta hemma här i mjukisbrallor och bara chilla var överväldigande och vann...

När det börja regna/snöa/hagla blev det för mycket för mig. Så gick upp till Hemmakväll ist i stan å hälsa på P-Lex och köpte en film, chips och dryck. Gick hem i snökoaset och har suttit här nu sen dess. Himla besviken men samtidigt överkomligt nöjd med mitt val... Även om jag mer än gärna vatt å dansat så var det inte min dag för det idag. Bara känns så. Börjar jag bli gammal bara för jag fyller 25 om en vecka eller vad händer liksom?

Tiden tär på en :P

Kan även ha ngt att göra med att vad jag trodde skulle bli så enkelt med att börja på "iPhone Developer Program" nu verkar vara mer krångligt än ngt jag vatt med om. Jag ger inte upp, nädå, men bara processen i att bli godkänd kommer ta längre tid än vad jag hoppats på...

Ska dessutom skicka in fotokopia och underskrivet dokument till Apple för att dom ska godkänna mig... Snacka om äganderätt på allt jag kommer göra för dom, eller vad säger ni? :P

Det som stör mig en aning är att det redan är betalt, vilket betyder att för min egen skull borde jag fixa med dokumenten ASAP. Men inte d enklaste att fullända det hela, när det är helg nu i några dagar...

Gaah... Allt jag egentligen ville ha tillgängligt var nya iPhone OS 4.0 Beta Version. Känns som jag faktiskt kommer börja jobba för det sen när jag väl fått ett godkännande från Steve. För att allt detta ansträngande och väntande ska ge vinst liksom... :P

Får väl se hur d går... Återkommer med mer om detta när det är på g, u got my word!

Ska sova nu tror jag, snart iaf.

Bless!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se