4/26/2010

4.0




Då var det äääntligen på g ;)

Har väntat hela helgen på att få ner denna... Mjo, jag pratar självklart om nya OS 4.0 till iPhone! "Va? Men den finns ju inte än?" tänker då ni - Sant, svarar jag då! ;)

Haha... Men som Developer i Apples iPhone Enrollment Program... Har man tillgång till den redan förstår ni ;)

Och med detta sagt kan jag då avslöja en liten inblick i framtiden från min sida - Tänkte nämligen fixa en egen iPhone App för denna bloggen, min musik och annat som rör min vardag! :D Detta kommer bli grymt och jag hoppas kunna släppa den i samma veva som OS 4.0 släpps på riktigt =) Så ska tillbringa lite tid med att få rätt med allt, lära mig dess kodning o.s.v... :D

Kommer gå tokbra ;)

Men tills dess alltså, kommer jag själv ha OS4 på min iPhone å lära mig allt nytt å fett som kommer släppas i detta sammanhang :D

..för er som inte vet det kan jag då redan avslöja att detta innefattar vad Steve Jobs själv snacka om på senaste Keyonte presentationen i San Francisco för ett tag sen. Nämligen ; Multitasking, Folders, Fler sätt att använda bakgrunder och även iBooks kommer till iPhone platformen :D ...Detta är bara för att nämna några av de över 100 nya funktionerna som är på g =) ...allt som allt är det över 1500 nya så kallade "API's" tillagda, vilket betyder ungf. över 1500 nya uppdateringar i mjukvaran som gör saker mer effektiva och snabbare för våra iPhones :D ...komemr bli fett!

Dessvärre finns det ett antal negativa saker i att få den redan nu, för min del - en av dom är att iTunes 9.1 inte stöder en del av funktionerna när man synkar dom, så bl.a. alla "folders" man skapat kommer inte synkas utan kanske till och med raderas :P haha... Men men.. sånt kan jag överleva med, så länge man vet innan ju så ;)

Nä, nu jävlar är d dags!

Bless!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se