12/01/2009

the tuesday weekly.

Nä skämt osido - men var ett tag sen jag uppdatera här! Sorry yall... :P

Ibland är d bara inte så mycket tid över till att skriva något. Ibland kanskse det dessutom inte finns så mycket att skriva om.... Men anyhow - Får iaf uppdatera nu så sidan inte blir dammig :P

1a December - snart kommer all jule-frid (sägs d iaf) :P Får väl se hur d blir med det... Får iaf hoppas att det blir lite mer vinter-väder snart iaf. Kanske hjälper känslorna en del på vägen! Även om jag personligen tror att vintern numera kommer till Sverige runt början av Mars :P

Lite ny fet musik annars på g snart. Chris Browns skiva släpps ju på måndag, hoppas personligen att jag får det tidigare =) Fick iaf hem Snoop Dogg's nya skiva nyss, "Malice N Wonderland" som är mycket väl godkänt och kommer placeras i min iPod snarast ;) Även Timbaland's nya "Shock Value II" spelas flitigt på min iTunes just nu - Skivan som innehåller en seriös blandning av grymma artister och låtar är nästan för bra i min åsikt, eftersom jag inte ens kan bestämma mig om vilka jag tycker är bäst på den :P

För att återvända hem till västkusten kan jag även meddela er som gillar J-Son, ni vet rapparen för Gbg som det snackas för fullt om just nu, att hans skiva "Never Half Steppin'" som släpptes i veckan är en tio-poängare! Go get it! =)

Men för övrigt så även "Jay Sean - All Or Nothing", "R.Kelly - Untitled", "Wiz Khalifa - Deal Or No Deal" och "Rihanna - Rated R" är album jag personligen tycker ni ska kika på :P

Så som sagt... kvar nu är då bara albumet jag längtar mest efter då "The Game - The R.E.D. Album"... Som gääärna får slöäppas tidigare än utsatta datumet - 24e Februari... Taskigt... :P


Nä, lite mer te nu å en peparkaks-dammsugare kanske? :D

PEACE & BLESSES!

2 kommentarer:

Silvitaa sa...

Skiit bra blogg och skiit bra musik nyheter =)

David Redjoy sa...

Tackar! :D

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se