12/15/2009

news n shit

Helt sjukt egentligen hur allt detta förändrat min dygnsrytm? Varför blir det så? Man borde ju gilla dagen bättre än natten?!

Ändå sitter man här och har seriösa problem. Hrm.

Så kan väl lika bra skriva ngt här då för att göra något vettigt av tiden :P

Kan ju iaf berätta för er att mina låtar går framåt - dessutom så blir det ännu fler ;) Sitter med tokmånga bollar i luften men som sagt, så det är när man heter Redjoy! :P Ovanpå detta har jag även tid med att få ner lite ny musik med så klart! Bl.a fick jag nyligen ner Ke$ha's första skiva "Animal" som släpps i början av nästa år. En helt solklar pop-skiva som kan liknas med Lady GaGa, Cobra Starship & 3OH!3... Ganska hård Electro-Pop med andra ord ;) haha.. Ni som har hört hennes första singel "Tik Tok" vet ju redan detta och jag kan då säga att ni som gillar den kommer älska hela hennes skiva ;)

Som nedanstående inlägg säger förresten har Juelz Santana släppt sin video på låten "Back To The Crib" som släpps den 21e December. Glöm inte köpa den när den kommer ut för den är fet! ;P (Lyssna nedan om ni inte redan vet detta dvs...)

Ska förresten tillägga att på ovanstående för er som känner mig och vet mitt ohälsosamma beroende av Burn. Kan jag ärligt säga att det är INTE dom som håller mig vaken, dricker dom så sällan nuförtiden att jag ibland kommer på mig själv med att inte minnas HUR dom smakar... Det ni! :P Både sorgligt och behärskat kan man kanske säga? hmm =)

Har iaf saker att göra "idag", ärende, viktiga och nödvändiga saker denna dagen så ska jag nu sova någon timme mitt på dagen ska jag hinna med dessa också. Så det så! Ska inte förstöra detta mer än vad jag redan gjort än så länge. Bättre att vara trött isf å sen somna normal tid ikväll!

Hrm. Människokroppen är fan helt sär... Att man kan ställa om sig så snabbt? Men att sen försöka ändra sig igen till normala tider, DET är toksvårt?! WTF liksom....

Oh well. Alla ska man väl gå igenom hårda tider här i livet, detta betyder väl att det är dags för mig (igen)...

Ska släcka ner här nu iaf och försöka sova lite... Känner mig trött i kroppen men mina ögon skulle kunna vara öppna dygn till känns d som.... :P


PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se