12/06/2009

midnight.

Så va det dags igen, UPDATES YALL! ;)


Fick nyss hem Alicia Keys nya album "The Element Of Freedom" och ska snart lyssna genom det! Med dom två första singlarna "Doesnt Mean Anything" och "Try Sleeping With a Broken Heart" att börja med känns det nästa rätt självklart att en soul/rnb-stjärna som henne lyckas glänsa med resten av låtarna också... ;)


Fick även hem Chris Browns efterlängtade "Graffiti (Deluxe Edition)" tidigare och tänkte därför fortsätta min redan påbörjade recension på den skivan ;P

- Som jag skrivit innan var det ju absolut inget fel på föregående låtar, och tillägger därför att det blir bara ännu bättre med dom extra 7 låtarna som nu förlängt den föregående 14 låtar starka "Retail-Versionen" till den nu hela 21 låtar feta "Deluxe-Versionen". Och tro mig - dom lämnar en inte ointresserad i första taget!

iTunes kan man redan boka den under namnet "Expanded Version" men ändå kostar den 90kr precis som den "vanliga" versionen... Så ska ni köpa den digitalt föreslår jag att ni gör detta snarast eftersom den släpps på måndag, nu den 7e december! Sen vet man ju inte vad den kostar då :P

Personligen tänkte jag faktiskt köpa den i en skivaffär med tanke på att jag *host host* redan har den som digital version nu ju ...:P Båda versionerna till och med för att vara exakt, men tänker iaf bara köpa Deluxe Edition iaf.. behöver ju inte överdriva =)


För övrigt kan jag även tillägga att kommande vecka kommer va fylld av olika events för min del, återkommer närmare om vad som kommer inträffa men kan iaf redan nu säga att både en julfest och ett möte ang College i USA nästa år står med på listan... ;) Det Ni!

Stay tuned!!

PEACE!

2 kommentarer:

Olivia Marie Desirée - Moi et mes confessions sa...

it's very cool your blog!!! I love it!

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se