11/05/2009

mysko dag.

Vissa dagar märker man direkt när man vaknar om dom kommer bli bra eller dåliga. Men har ni varit med om att man känner att den kommer kännas som en seg å utdragen dröm? Nä, vet inte riktigt heller vad jag menar med det :P Men dagen har känts halv-vaken / halv-sovande på något mysko sätt. Kan bero på den tidiga morgonen och den sena kvällen, men även på jobbet surrealistiska hopp om att någon helt plötsligt ska ångra sig å ge en ens jobb tillbaka... Mjo jag vet, låter korkat men man kan alltid hoppas...

I vilket fall som så har dagen sen varit fylld av inte minst flera goda Burn, men dessutom annorlunda händelser i form av styrketräning med 1200 kilo pall i uppförsbacke kl 7 på morgonen. 500 kilo pall i ännu längre uppförsbacke kl 14 å sen tillslut skrotning av si-sådär en halv miljon kronor i oanvändbara aggregat och tillbehör som vi inte längre skulle förvara på vårt lager... Händelser som man inte upplever alltför ofta (nog fan tur det också btw).

Sen så klart toppen över i'et - grädden över mosen o.s.v. var ju självklart min efterlängtade kväll med film och popcorn som blev förstörd. Ordagrant. Min micro brann upp när jag skulle poppa. Så istället för en fräsch och smörig popcorns doft så ligger ett tunt lager av brandrök kvar å påminner i köket om vad som tidigare hånade mig å min åtrå. Fan också, ville ju så gärna ha popcorn.... Hrm.

Såå.. får väl se vad morgondagen har att ge? Trodde Fredagen den 13e var nästa fredag men undrar fan om inte datumen är felsatt?!

(Muttrar besviket å blegar på mitt 3 pack OLW's micro-popcorn med smörsmaks paket som numera är obetydligt i denna lägenhet)...

Ska fan sova nu istället bara för det. Vara sur på världen för den är taskig mot mig idag, just idag av alla dagar!

Get Lost!
Nothing to see here...

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se