11/17/2009

Ive never had it easy..

Men vem vet, det kanske hade varit tråkigt isf?

Vet iaf att desto fler dörrar man har öppnat i huvudet, desto jobbigare är det att gå genom endast en i det verkliga livet... Att ens välja, är som en ofulländad bibelvers - där varken logiken eller budskapet existerar. Ibland önskar man bara att någon annan valde till en. Samtidigt som det låter idiotiskt i sig.

Önskar jag kunde förutse mina vägar, mina drömmar och mina upplevelser. Kanske då, kunde jag iaf förstå varför jag väl tog dom.... Skulle behöva ett nytt hopp, en ny tid, något nytt att gå efter... Att bara längta till helgen fungerar inte längre på långsikt. Jag behöver sluta krypa och resa mig upp, för att se helheten, för att se mer, mer än bara det som finns runt omkring mig idag...

Jag måste ha lite nyheter i mitt liv, inte bara gå efter gårdagens rea, och hoppas att ngt nytt reas ut imorgon...

Kankse jag redan är på väg ditåt.. Jag hoppas iaf på det...

För som jag ser det, Börjar jag tappa hoppet efter chanserna som sägs komma.
För som jag ser det, är jag rädd för att de redan tagit slut...

Förändring förnöjer.

För mig med.

Bless!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se