7/31/2008

nearby.

Ibland när man vaknar så tidigt som jag gör får man känslan av att klockan slutat funka och att larmet väckte en 3min efter man nyss somnat... Desvärre är det ju aldrig så.

Men på fredagar är oftast den känslan tvärtom - dvs att vad klockan än må vara när man vaknar och ska påbörja sin resa genom dagen så kvittar det - för det är ju ändå fredag. En dag att njuta av! =)

Idag tog dagen vädligt snabbt slut, för att vara en torsdag, och jag hade helt för mycket att göra på jobbet. Inte lätt att vara företagets hjärta... Om man ska kalla d det... :P Måste iaf tillägga att ett företag med en omsättning på typ 120mkr.. så kan jag ej förstå att det fortfarande går runt med mig i spetsen :P haha.. På måndag är det vanlig tid igen, alla högre "över huvud" börjar igen efter deras semester å farten sätts igång på riktigt... Vet inte om det ska bli skönt eller jobbigt för att va ärlig.. trivs med ensamheten, och friheten att jobba ensam på lagret... Jobbigt nog.

Kan ju liksom inte bara vägra, har inte riktigt den possitionen att "stand tall" i så att säga :P haha

Nä, om man skulle sova lite nudå kanske.. Som sagt, fredag imorgon ju! =)

btw. Måndag betyder ju även en liten del positivitet för mig eftersom även andra mindre betydelsefulla men likså efterlängtade personer börjar jobba då.. haha :P



;)



PEACE





"Playa Del Boraas"

1 kommentar:

Gunvor Harrysdotter sa...

Hej!
nu har jag förljt efter dig igen :p
och finns som gunvorr här oxo!

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se