7/23/2008

gbg

..i ett mellanting av ofullständigt och fulländat så uppdaterar jag iaf dagens bravader här nu :P
Har nämligen vatt i Götet mä mamsen & min vovve idag. Mamma har fått låna Morfars bil eftersom den har AC så vi tog den hela vägen mellan borås & göteborg imorse, efter att jag vatt på SEB förresten å beställt ett nytt visa-kort eftersom det nuvarande är kasst :P

Åkte hela vägen ut till majorna direkt å parkera vid röda sten nedanför mitt jobb, vilket kändes lite mysko eftersom jag har semester så hoppas inte någon där kände igen mig :P Efter att vi gått där nere ett tag tog vi sen spårvagnen in till stan för att fortsätta dagen med fika, shopping och massa fottande så klart :P haha... Tillägg till detta kan göras, med en liten självpik att jag glömde mitt regionenrunt hemma så jag fick betala 20kr för att åka spårvagn, slöseri med pengar? mm kan tyckas :P

Vi stanna iaf sen på NK's Espresso House vid början på Avenyn, för lunch & Chai vilket satt tokbra! =) Sen hitta vi in på Nordstan, gick förbi Arkaden och upp längs avenyn innan vi sen tog spårvagnen tillbaka mot Majorna vid Valand :P

En utomordentlig dag, som avslutades med toa besök på Landvetter på vägen tillbaka haha ;)



(PS. Kommer in lite bilder sen, överförs just nu från mobilen :P ..)


PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se