7/25/2008

sunshine dance

Ibland undrar jag hur allting egentligen hör ihopa? Jag menar, 3 dagar i rad har det varit karibisk hetta här uppe nu, 27 grader igår, 28 idag, fy fan - tokvarmt! Det finns (i min åsikt) en skillnad i värme å jävlig varmt. Det som är idag är jävligt varmt! Allting runt 20 är perfekt, när du fortf kan gå med jeans utan att dö av värmeslag, men när du idag, knappt kan gå med några kläder PÅ - då är det FÖR varmt!

Och vad som ska tilläggas är då att jag ska plugga på sbcc nästa år, santa barbara, california, där det aldrig ligger UNDER 10 grader.. hmm.. undrar hur DET kommer fungera för mig :P

Det finns så klart possitiva saker med detta också, ska inte va helt för egocentriskt jöh!
För det fina med värmen är att det inte bara e jag som vill springa naken så varmt det är, tjejer har ju också mindre kläder på sig, å det gynnar, STORT! =)

Haha.. Nä men skämt-o-sido, värmen är jobbig ibland, även om det har sina ljusa sidor är det en hel del jobbigt för kroppen, man blir lätt uttorkad å sliten om man inte sköter sig, bara en massa besvär vet ni :P

Va nyss nere på hemmakväll å köpte lite godis nu, egentligen inte värst sugen på det, nog också värmen, men det är liksom ändå det dära suget man har en fredagkväll, typ. Det lugnar sig liksom inte om man inte trycker in ngt i käften så man måste liksom unna sig det utan att alltid veta riktigt varför :P Dessutom måste det tilläggas att film utan snask, det är i stort sett omöjligt för en vis david redjoy :P

På tal om ngt helt annat fick jag en flashback från jobbet idag, min semester är ju slut nu, efter bara en vecka, vilket faktiskt känns ganska skönt, ska bli gött att komma tillbaka till jobbet. Undrar hur dom skött allting utan mig, hur mycket jag får städa upp efter dom och så ;) haha Dessutom undrar jag när en viss tönt börjar igen, om hon hade semester en vecka till eller hon kommer på måndag hon med. Får la se... ;P

Kan iaf bestämt erkänna att det är dags nu... Steget känns övertrampat sen länge tillbaka och det är dags att bevisa att jag kan & vill... =)

Å med det avslutar jag denna skrift :P


C ya tomorrow ;)

PEACE!!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se