7/28/2008

monday again.

När man sover dåligt, drömmer mysko, vill bara vända sig om igen å somna om, gång på gång fast man vaknar å känner sig rastlös stup i kvarten... Visst fan hade man då undrat vad som är problemet? Nänä, inte jag inte.. Jag går upp kl 4 iaf, gör mig redo för jobbet å trallar ner till bussen! Haha... Kan då tillägga att jag fortf känner mig hyffsat pigg, visst är det tvärsjukt?!

Men sitter här, i en 29grader varm lägenhet, i bara badbrallor och vill bara ta en kalldusch men är för seg för att orka... Då undrar man vad som egentligen är vitsen med allt et här?

Varför, varöfr har jag inte inversterat i en större takfläkt, en golv fläkt å kasnke till och med ett par persienner som håller solen ute?! Hrm.. Alltid ska man vara efterklok... Typiskt...

Jobbet idag förresten bestod mycket av lite, hade egentligen inget alls att göra mer än att kasnke städa undan lite, ordna ocj ställa rätt olika saker. Skönt, så det ska vara på en måndag! Lugnt å gött inför veckan som komma skall :P Egentligen inte så mycket annat att tillägga, ska nog ha ngt att dricka nu sen sova, när jag svalnat lite, eller hur man ska säga :P


PEACE Y'ALL!

//D

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se