10/03/2009

saturday.

Its like this curse - I cant, even if wanted to. And bcuz I dont want to - It upsets me that I cant. And damn sure that only makes me want it even more.... Its like a split-persona-thingy which fills me with anxiety and anger and on top of that, with realization that just cuz I know it all - its like I do wanted it all from the get-go... (Sighs regretfully...) Why is human behaivor so damn stubborn and narrow-minded?

Why couldnt my life just be filled with easy and direct answeres on all the stupid complex questions I just have to ask all the time? :P

Anyhow - This is not the resaon I'm here tonight =)

Den riktiga orsaken för att jag egentligen skulle skriva här är på grund av DJ Webstars skiva han släpper den 6e oktober... Fick nyss hem den.. Och. Den. Är. Sjukt. FET! :P haha...

"The Rooftop" är en 15 låtar lång låtlista med både heta new-era beats och även tunga club-beats. Jim Jones står även med på omslaget som "presented by" och detta pga hans involvment - Han som hitade Webstar, enkelt nog ;P Men i vilket fall som är skivan het, och med flera kända och ännu okända gäster på var å varannan låt är det verkligen en DJ skiva så det märks att Webstar inte bara är artist utan att han gärna glänser med sitt yrke också ;)

Sitter för övrigt och käkar popcorn å dricker cola ikväll... snart gått genom en 2l cola vilket betyder att min toa får besök ganska ofta :P haha...

Kolla på "G-Force" innan idag, haha så grym film! =) Helt klart en film att köpa enligt mig, så den dagen blir efterlängtad :D

Nä, kanske någon mer film nu eller? Får väl se.. natten är lång =)

PEACE!
(btw. Har ändrat mitt namn på facebook så för er som undrar vart jag tagit vägen å varför så är mitt nya namn "David Redjoy H K".. Baserat på mina mellan namn istället för mitt efternamn som numera endast är känt av de som vet min historia) ... ;P

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se