9/26/2009

new ish!



Mer än ofta så finns det alltid nya låtar som fascinerar mig, jag menar - jag är ju faktiskt beroende av musik. Det står jag för - finns ingen avvänjning för det och det är fan tur - hade inte klarat mig UTAN ;)

Alltför ofta släpps nya låtar, nya album och singlar som man lyssnar igenom... Orsaken till att jag säger "alltför ofta" är just detta; Innebörden av att hitta mycket bra musik har sina nackdelar. Precis, många låtar går förlorade efter första (& enda) gången jag hör dom. Dessvärre har detta hänt tokmånga gånger - men så får det vara - för att tysta ens hunger behöver man mer å mer nytt för varje dag som går.. Thats it! ;P

Sitter nere i Ystad denna helgen med min macbook, ett par feta hörlurar och ett iTunes proppat med musik. Dessutom, sen jag kom ner (sätt er ner för detta) har jag redan fått hem 2 nya album och en handfull nya singlar å promo-låtar som jag inte ens lyssnat genom förrän nu... :P

Nä... Ska Pussa lite på min vovvetuss nu... Han som ändå är orsaken till att jag är nere i denna övertransperanta och inreflektiva ovala fisheye-stad där ekot från det förgångna skriker åt en fortfarande...

:P

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se