9/20/2009

Nostalgi.

Ungefär en månad innan deras nya skiva ska släppas sitter jag och har en feet nostalgi-tripp tillsammans med deras gamla album... Så sjukt många minnen man har med dessa låtar, alla! Och det är då det slår mig att det nog faktiskt var dessa som fick mig att börja sjunga, börja VILJA sjunga och såg mig själv som en artist långt innan jag ens visste vad det betydde...

Vilka minnen. Vilka känslor som sprudlar och det är nästan hemskt alltså :P haha... Har verkligen minne av nästan alla låtarna. T.ex. är ett minne när jag spelar "Shape of My Heart" på repeat och sitter å spelar Colin McRae Rally på min gamla dator :P haha...

Och sen självklart "I Want It That Way" som spelades på radion när jag å farsan sitter i en knallröd bmw 325 cabbe i halmstad och kör runt i stan å stajlar... haha ;) - Minne två av den låten är visserligen förra året på kareoke festen på jobbet då jag å Samuel körde full bsb-stil och sjöng på som fan men det är en helt annan historia :P

Ja jo, jag erkänner... Jag var ett litet Backstreet Boys-fan när jag var yngre ;P haha... Och wtf - jag är det fortfarande! Inget jag skäms för när jag vet att dom fortf gör grymma låtar, visst, kanske inte riktigt min stil längre men deras sätt att fånga känslor i melodi & röster är nästintill hypnotiserande - fortfarande! :P

Jag håller mig iaf fortf till att säga hellre Backstreet än någon töntig TranceTechno... :P haha...





U gotta luv it ;) haha...

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se