7/25/2009

Tiden går när man har kul...

Det är ju ett ganska välanvänt ordspråk som ofta återkommer även om det kanske inte är så uppskattat av många. Men ibland har man inget val, att låta tiden gå är det bästa sättet att verkligen uppskatta vad man gör...

Men jo klart, jag tror inte på det där själv för det är klart man hatar att tiden går snabbt, om man så latar sig eller sliter häcken av sig för att få något gjort :P Men det förändrar inte tidens gång så "tiden går när man har kul" är något man får acceptera... För den går alltid, om man så har kul eller inte...

Fyra veckor går snabbt - FÖR snabbt - om ni frågar mig. Det är svårt att se slutet när man stod där första dagen på sin semester och njöt. Men samtidigt har man svårt för att komma ihåg den första dagen nu när man står i slutet å minns vad man gjort... Man tycker tiden gått snabbt, men om man tänker efter å verkligen räknar upp vad man hunnit med kan jag nog ändå se att jag åstakommit en del som jag kan va nöjd över :P

Hade sen tidigare skrivit upp en lista på vad jag skulle göra i sommar däremot - endast en sak på den kan jag bocka av... Resten får jag nog ta någon annan dag - typ en ledig helg eller något =) ..Å andra sidan har jag faktiskt en dag kvar imorgon, kan iaf hinna med något litet till där... haha... :P

Men men... Allt som allt får jag väl ändå säga att min första semester någonsin har haft både sina uppåt å neråtgångar... Men det känns iaf bra.. Och även om den nu är över (jo, bara vanlig helg nu ju) så ska det faktiskt bli skönt att jobba igen... There, I said it! :P

Nä, sista natten jag kan va vaken länge på så, får njuta extra mycket nu =)

Peace!
And remember;
"The more you live to learn - The more you learn to live..."

;)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se