7/02/2009

goin' away...



Förvånansvärt många är sjukt intresserade av att bara ligga å trycka på stranden så fort solen steker nu under sommaren.. Själv är jag hellre ute å reser, nya upplevelser och ställen att besöka. Nya tider och nya händelser att hämta kraft ifrån...

Kanske jag är för beroende av att göra något ist för att bara ligga still? Känner mig rastlös då... Även om jag har musik i öronen kommer jag förr eller senare resa mig upp å vilja hitta på ngt annat - Jag är inte bra på att göra ingenting. Det fungerar inte... Samtidigt kan jag inte påstå att jag inte gillar strandlivet och solen, jag bara föredrar annat istället för det...

Ligger inne i morsans soffa nu med datorn bredvid mig, om någon timme går tåget hem igen. Fick bli idag istället för imorgon pga platsbrist :P Lite trist men samtidigt tror jag det blir bäst så, att få komma hem å sova hemma innan det sen är personalfest på fredag kväll... Blir nog bäst så =)

Hade gärna åkt längre iväg nu när jag ändå har semester men finns andra faktorer som hindrar mig dessvärre. Må vara självförhållat också till och med men om nu så är fallet så äre skitsamma för det är redan gjort:P

Framtiden är alltid imorgon, inget man kan planera redan idag :P

Nää... något att äta nu kanske?
Vet att jag behöver lite Burn iaf det är en sak som är säker...

BLESS YA!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se