7/23/2009

Jag skojar INTE.

...iaf inte ang detta, detta är ett väldigt känsligt ämne för mig - något jag växt upp med och levt bredvid och även levt genom i många år...

Och när man nu läser om en comeback, eller kanske mer något i stil med "nysläpp" så är det klart att man blir intresserad... Ni vet, det finns alltid en gnutta hopp i saker man en gång varit van vid - som helt plötsligt dyker upp igen och ger en samma njutning som förr...

This Is Us är titeln på Backstreet Boys nya studio album som just nu finslipas in i det sista innan releasen i höst. Med låtar producerade av bl.a. T-Pain, Max Martin, Akon, RedOne & många fler blir detta inte bara en Nostalgi-tripp att längta till utan även ett album med ny stil, fetare beats och hetare R&B stämmor... Alla som någon gång vatt intresserade i Backstreet's musik vet ju att deras skiftningar mellan skiva till skiva alltid varit den senaste pop'en för att matcha "vill-ha" faktorn ute på marknaden.

Och ännu en gång är jag säker på att de kommer lyckas - fullt ut! ;)

Redan nu ligger datum på "This Is Us Tour 2009" och i början av December hälsar dom på i Köpenhamn och ja - denna gången ska jag fan se dom! :P

För övrigt kan jag även tillägga att deras första singel från den nya skivan kommer bli en låt som heter "Straight Through My Heart" och denna släpps först som singel för allmänheten i höst medans radiostationer (i usa?) kommer börja spela den redan nu i slutet av juli... =) För er som måhända INTE bor i usa så kan jag tipsa att ni redan nu kan tjuvlyssna på den på backstreetboys.com där den ligger som ett bakgrunds ljud i väntan på skivsläppet... ;)

Jasså ni vill veta vad jag tycker? ;)

Svar: Backstreet Boys har lyckats igen, av alla låtar JAG hört från den kommande skivan kan jag inget annat säga än att den kommer bli en succé - Thats a fact, btw! :P

Nä, dags att plocka fram någon film å mysa lite med chibba å cola... =)

PEACE YALL!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se