7/04/2009

saturday chillin'

Efter personalfesten igår i Slottskogen så var man ganska död imorse känner jag :P Först efterfest hos en jobbarkompis med några stycken av oss å sen ut på avenyn å fortsatte =) Blev inte mycket gjort där eftersom vi mest verka vara vilsna å inte riktigt bestämda på vad vi ville :P Så vi splitta och vissa stack vidare å andra softa ner ist å drog sig hemåt så småningom.

Som alltid på tidiga lördagsmorgnar i Gbg kommer jag inte hem förrän halv 7 typ men det var lugnt, hade en grym kväll så det var d faktiskt värt! =)

Så sovit bort halva dagen idag och känner mest att jag egentligen inte orkar göra något alls resterande timmar utan siktar in mig på att dra en stanare imorgon ist :P

Istället har jag gått igenom lite ny musik idag, några nya album som utvärderats och så :P haha... Blev lite filmtittande också innan, "Pathology" & "The Broken" var några av dom.. Den förstnämnda var grymt bra, med bland annat Milo Ventimiglia från "Heroes" och Alyssa Milano från bl.a. "Charmed". En sjukt bra å välskriven thriller som i min smak får toppbetyg utan tvekan! "The Broken" förstod jag mig inte riktigt på i början men när jag väl fattat den så blev den ännu mer störd mot slutet så d gjorde mig inte smartare :P haha.. men men, värd att se iaf helt klart! Om inte för något annat så iaf för att den innehåller grymma skådespelarinsatser! =)

Nä... Får väl bli en till film nu kanske då, eller bara softa framför facebook å kolla runt på andras vardagsliv, deras värld å hur den reflketeras av min....

PEACE

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se