7/01/2009

copenhagen



Var i Köpenhamn hela dagen igår med mamma - Cesse fick ju inte följa med så han fick sova över hos mormor å morfar i simrishamn ist :P Tur va ju det för värmen i där var ju helt cp! Kvavt och vindstilla, 26 grader och stekande sol... Hemskt :P

Skönt var iaf varje gång man hitta skugga, hitta ett kafé man kunde sitta på å klunka i sig ngt kallt eller hitta någon butik som hade AC.. haha :P

Blev lite kläder, Foot Locker på Ströget passa tokbra, blev nästan en ny keps också men fick nöja mig med lite nya tee's... =) Sen satte vi oss på en resturang med pan pizza och tryckte lite =) haha... Brukar käka där varje gång vi är i Köpenhamn, dom har sån sjukt god pizza-buffé! Nästan som "Pizza Hut" men med mer danskar ;)

På vägen hem kände jag däremot att värmen hann i kapp en, blev helt död, kände mig bakis så kom då så klart på att jag druckit för lite vatten under hela dagen, eller ja, skulle nog till och med påstå att "för lite" var samma sak som "inget" ...oops :P

Men men.. Fick klunka lite sen hemma i morsans svala lägenhet ist... gött å behövligt kan jag tillägga! =)


Var iaf en en grym dag! Längesen man var där så var skoj att kolla läget igen =)

BLESS!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se