11/15/2008

untitled.

Lite nya låtar att skriva upp:

#01 - Akon - Beautiful (feat. Colby O'Donis & Kardinal Offishall)
#02 - Brandy - Departed (feat The Game)
#03 - Claude Kelly - Always a Day Too Late
#04 - Dem Frenchize Boyz - Turn Heads (feat Lloyd)
#05 - Enrique Iglesias - Away (feat Sean Garrett)
#06 - Flo Rida - Guarantee (feat Akon)
#07 - Git Fresh - Tipsy (feat Rick Ross)
#08 - J.Blue - Hey (feat. Snoop Dogg)
#09 - Jadakiss - By My Side (feat Ne-Yo)
#10 - Jamie Foxx - Just Like Me (feat T.I.)
#11 - Kanye West - Tell Everybody You Know (feat Lil Wayne)
#12 - Kevin Rudolf - Let It Rock (feat Lil Wayne)
#13 - Ludacris - Wish You Would (feat T.I.)
#14 - Ne-Yo - Piano
#15 - T-Pain - Can't Believe It [Remix](feat Justin Timberlake)
#16 - Timbaland - I'm a Believer (feat James Fauntleroy)
#17 - Usher - Echo
#18 - Varsity Fanclub - Future Love
#19 - Young Jeezy - My President (feat Nas)
#20 - Young Jeezy - Vacation



För övrigt så är alla dessa låtarna sjukt grymma, om ni undrar :P

Sitter å ska snart sova... funderat på vad som händer i helgen och kommit fram till att jag nog bara ska ta det lugnt. Hade först funderingar på en utflyckt till skara å ta en fika på mitt gamla favvo-ställe :P haha.. Men orkar inte dra mig upp 8 bara för det liksom.. Prata nyss mä farsan också om att åka til halmstad istället å fira hans födelsedag som är på g... Men tror jag tar det nästa helg ist känner jag... :P Eller ja, inte för att man kan flytta ngns födelsedag asså, men firandet däremot ;) haha

Nä... En film nu att somna till kanske? En gammal Disney klassiker låter lockande :P

PEACE OUT!

2 kommentarer:

Gunvor Harrysdotter sa...

silly really att du glömde silly really... Per Gessle! Hur kunde du??

David Redjoy sa...

Haha gjorde jag inte alls det :P

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se