11/02/2008

dang.

ser nu att när jag uppdaterar har jag inte skrivit ngt på hela veckan?! Ojsan, kan man säga.. Har haft en del att göra och jobbat rätt mycko tider så när jag kommit hem på kvällen har det mest blivit film i sängen å sen sova :P

Men tänkte iaf uppdatera nu, bra det iaf eller hur? =) 

Har fått lite ny musik, lite nya filmer och lite nytt väder :P Kallt utanför nuförtiden, skönt med frisk luft - så länge det fortf är blå himmel och solsken :P Idag ligger temperaturen på strax över noll senaste jag kolla, men ja, d var för några timmar sen =) man ser iaf fortfarande frosten utanför huset, där solens strålar ännu inte träffat... Så ngn sen-sommar-värme är det inte fast solen är stark ;) Får se hur det blir närmare veckan.. Snö går jag med på, men regn - nä tack.

Lite ny musik förresten ja - Fick hem T-Pain's nya skiva innan, "Thr33 Ringz". Skön skiva i stil med hans föregående "Epiphany" och håller måttet genom all R&B/Pop & Rap-mixar som skivan bjuder på. Med allt ifrån Chris Brown, T.I. och P.Diddy som gäst artister så är det faktiskt en hel del låtar som sätter sig! Till och med Lil Wayne's voicemodulator på "Can't Believe It" är grymt bra! ;P

Massa annat nytt från lite mer okända artister finns också på senast tillagda i min iTunes men vad som även bör tilläggas är Craig Davids "Greatest Hits" som släpps nu den 24e November. Några nya låtar så som "Insomnia" är inlagda men utover dessa är det en skön blandning av hans äldre och mindre gamla hits. Vid köp av denna i butik sen när den släpps ingår även en DVD med massa bonus material, videor och behind the scene material som min, ähm, nerladdade version desvärre inte tagit med... :P

Men ska nog klä på mig nu, kanske ta en runda på knalleland nu medans solen tittar fram... Får se, blir rastlös här inne när det är fint väder och man har en varm vinterjacka att använda ;) haha...


PEACE!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej Harry hoppas du mår bra lite vinter kanske? när vårsolen kommer åter har jag ett par giorgio armani solglasögon till dej.

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se