11/08/2008

american gangster

Har vatt utanför dörren en gång idag, ner å handlat lite mat, ny ketchup å sånt ni vet :P annars har jag stannat inne... Mina helger består oftast av drömmar, ideér och planer... Men allting när jag ligger kvar i sängen å kollar film ist :P

Varför vet jag, men samtidigt inte, förstår inte varför det alltid blir så här och inte på anant sätt. Hade vatt kul att kunna hitta på ngt någon helg utan att behöva tänka på att man har ett ekonomiskt utsatt liv som gör att man får stanna inne och drömma ist... 

:P

Ska det alltid va såhär? Kommer det ändrats? ...har det verkligen någon betydelse om vad jag själv tycker? Jag emnar, det förändras ju inte ändå märker jag... Alllting har ett slut, hur kul är det? Varför inte leva så skoj man kan medans man kan - å sen längta tills nästa lön kommer....

Äsch... Har tänkt över detta tusen gånger... kommer ingenvart i det hela...

Därför jag ist stannar hemma och sover bort en dag som denna, istället för att behöva vela göra annat, ser jag till att tiden inte räcker till. Enkelt, lätt att bortförklara och skönt att få sova... 

Nä.. lite te nu kanske och en film till innan nattens drömmar slår in?
Mm. låter gott...



PEACE!


Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se