1/01/2011

thoughts.

Idag har jag en toklugn dag - lite som alltid under mina helger med andra ord ;)

Dock inte ens vatt utanför min lägenhet idag. Vilket helt ärligt inte händer så ofta faktiskt. Behöver alltid ut å gå lite, det rensar mina tankar bra - särskilt när d är kallt.

So anyway. Let's cut the crap here - Har därför en del tankar i mitt huvud idag, som sagt, bara legat här i sängen å kollat film sen jag vakna strax efter 13.

Mycket nu handlar först å främst om det nya året, lägger man för mycket ansvar på sig själv när man drömmer om allt man vill ska hända och planerar i sitt huvud hur man vill att det ska gå? Eller är detta tvärtom en bra sak som kan löna sig?

Hmm.

Jag vill inte slösa ännu ett år på att INTE göra vad jag vill utan behöva göra vad jag måste. Jag vill gå min egen väg nu istället för att behöva gå andras - eller ännu värre, behöva få hjälp av andra. När man är en stark person känns d typ lite som overkill att vara bekväm och lat av sig å inte ta vara på det, inte sant? Så helt ärligt, detta ska bli mitt år, jag SKA göra vad jag vill - inte vad jag måste... Eftersom jag då kommer lyckas, och inte behöva några måsten alls längre...

Lets go!

Twentyten var mitt år, men jag valde att nöja mig med för lite... Jag gör inte samma misstag två gånger. Hell no.

TWENTYELEVEN.

I like the sound of that...


Lets Play!

;)

#1LUV

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se