1/01/2011

lovade ju!

..så här kommer mitt första inlägg! haha ;)

Klockan är snart halv ett, första januari 2011... Sitter å lyssnar igenom Mario Winans första skiva från '97.. japp, ett tag sen - I know haha =)

Anyway. Flashing lights utanför fönstret fortfarande, d reflekteras av snön på hustaken och i molnen som ligger lågt ovanför Borås inatt... Inte bästa Nyårsnatten precis men å andra sidan, jag tvingar ingen att panga raketer. Bättre att låta bli ist i min åsikt. Tända lite ljus inomhus ist och mysa i värmen =)

Oh well, vi får väl se hur starten på 2011 blir - än så länge är den fylld med trötthet, iaf för min del känner jag haha... Så får väl snart lägga mig. Kankse känns annorlunda imorgonbitti å vakna upp för första gången i det nya året....

Hoppas alla har en bra natt.
Och att inte allt för mycket hemskheter händer där ute i mörkret -

"Some people live to learn. Some people learn to live"


Imorgon ska jag nog göra som 90% av resten av världen, köpa pizza på Nyårsdagen. Haha läste någonstans att pizzeriornas bästa dagar är i början av året då alla är bakis inte orkar göra riktig mat... Gee I wonder why ;)

BLESS!

//R

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se