8/29/2010

sunday & macbook




Inte över än. Mycket kvar. Galet mycket kvar....

Funderar mycket på saker jag glömt, eller om saker jag letar efter ens finns att hitta.

Ähm, inte meningen att det där skulle låta som värsta livs frågan, jag menar min macbook! haha :P Kommer hela tiden på saker jag inte lagt in än. Kommer hela tiden på saker som måste läggas in och dessutom måste läggas in RÄTT annars är det något annat som tar skada eller slutar fungera.

Vilket betyder att denna helgen INTE tar slut bara för det är söndag... Kommer få fortsätta ordna denna med tiden, under veckan och när jag kommer på nya saker jag glömt lägga in å måste leta reda på... Dang! Kommer bli en del, ja.

Bl.a. har jag inte fått Photoshop att fungera som det ska än, dessutom saknar jag alla mina teckensnitt som ska installeras innan jag ens vågar öppna ngt som ska redigeras...

Som sagt, kommer på saker hela tiden så bara fortsätter å fortsätter att fixa saker... Känns som tiden inte räcker till riktigt. Dessutom måste jag käka ngt nu (nä fortfarande inte gjort det än - kommer ihåg min fb-status för fyra timmar sen).

Börjar bli höst-vindar ute idag märker man. Känns svalare, eller nästan kyligt för att använda ett bättre ord. Men ja, man vet ju aldrig i dagens cp-väder. Blir väl antagligen 23 grader å sol i slutet av veckan. Hm?

Well, anyways. Dags att fortsätta nu, käka & film - sen fortsätta med "höst-städningen" eller vad man kan komma på för benämning för en renovering av ens dator i dessa tider?

:P


BLESS!

(btw. bilden är tagen här utanför igår, när d va skyfall á la åskväder)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se