8/12/2010

undone.


Hemskt och sorgset. Dom två orden som nu bäst förklarar min situation...

My Baby, mitt allt - Min MacBook har kraschat! Lämnade in den till Apple idag med största hopp om att dom kan fixa den, snarast! Got some serious stuff on it ju! Fan också liksom...

Positivt, är iaf att dom KAN spara allt som är på den så inget försvinner.
Negativt, är ju dock fallet att jag måste klara mig utan den i upp till 2 veckor beroende på hur snabbt dom löser problemet..

Kul.

Så sitter här på min gamla cp dator, ni vet en sån med "windows-symptom" även kallad "Dell". Ett skämt i min åsikt jämfört med vad jag är van vid. Men vet inte om jag vågar säga för mycket, det är ju trots allt bättre än inget alls. Tror jag iaf. Hrm...

Får väl klara att inte synka min iPhone heller på ett tag, kommer kännas mysko, men inte mycket till val ju.

Så sitter här, med ett tjockt tangentbord, en fattig trådlös plastklump till mus och en halvdan skärm som inte ens är i närhet en matchning på vad min macbook kan åstakomma - både kvalité mässigt och hastighets mässigt....

:P

Men men... Dagens I-Landsproblem huh?

I guess..

- But still, its my life...

Nä, blir en film nu innan något hänger sig å jag försöker bryta tangentbordet på mitten (pc-syndrom).

PEACE!.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se