9/12/2010

Ooops.

Lite dött här senaste tiden va?

Vaddå, skyll inte på mig - inte mitt fel! Eller ja, jo okeydå ;)

Anyway.
Händer för mycket nuförtiden så istället för att berätta vad som hänt föregående dagar vill jag istället inrikta mig på nuet och morgondagen.

Ja ni vet - Musiken, Livet, Beroendet...

Trey Songz - Passion, Pain & Pleasure
Marques Houston - Mattress Music
R. Kelly - Epic

...är bara tre av många olika skivor som släpps nu dagarna framåt. Och tro mig, det är värt att vänta på! Damn vilka skivor... både Trigga & MH är ju klara vinnare sen innan och tänk er då hur SJUKA deras nya skivor är... ;)

Vi ska inte ens behöva snacka om R-Kel som så många gånger innan FORTFARANDE är The King of R&B... Denna gången bevisar han det mer än någonsin - jo jag menar det faktiskt eftersom han även slängt in några av hans äldre favorit-låtar... ;) haha...

Men men... Ska återkomma med fulla recenssioner på skivorna när dom väl är släppta... blir väl bäst så ;)

Nu ska jag se film, sen sova... Måste jobba igen imorgon ju. Konstigt hur d här med "helger" och "lediga dagar" har en förmåga att ta slut efter ett tag... hmm..

;)

BLESS & PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se