8/15/2010

sunday.



Sitter här med min oootroligt sega Dell och överväger att sticka till Gbg tidigare bara för att slippa den. Hrm.

Vädret verkar iaf vara helt okej för att va ute, så länge d inte regnar i stan när jag kommer dit, orka hålla på att bära med sig paraflax liksom. Nej tack.

Sitter mycket å lyssnar på lite "gammal" musik nu ju bara för min MacBook är på lagning... Nog för att jag har ett x antal tusen låtar på min iPhone... Men inget nytt eftersom jag inte kan fixa in ngt på den just nu ju :(

Men tänkte iaf ge er min seeenaste playlist som jag får nöja mig med just nu - hope u like it ;)

#01 - Nelly - Just a Dream
#02 - Trey Songz - Can't Be Friends
#03 - Bow Wow - For My Hood (feat. Sean Kingston)
#04 - Usher - Love 'Em All
#05 - Shawn Desman - Something Stupid
#06 - Jay Sean - 2012 (feat. Nicki Minaj)
#07 - Rick Ross - Aston Martin Music (feat. Drake & Chrisette Michelle)
#08 - Nipsey Hussle - Feelin' Myself (feat. Lloyd)
#09 - Eminem - Love The Way You Lie (feat. Rihanna)
#10 - Bun B - Trillionaire (feat. T-Pain)
#11 - T.I. - Got Your Back (feat. Keri Hilson)
#12 - Gucci Mane - Gucci Time (feat. Swizz Beatz)
#13 - Plies - Kitty Kitty (feat. Trey Songz)
#14 - Git Fresh - She Be Like
#15 - Bei Maejor - I'm On It (feat. T-Pain)
#16 - Mohombi - Miss Me (feat. Nelly)
#17 - Honorebel - My Girl (feat. Trina & Sean Kingston)
#18 - New Boyz - Break My Bank (feat. IYAZ)
#19 - K.J. - Get Doe (feat. Allyawan & Lazee)
#20 - Bei Maejor - Drinks On Me (feat. Trey Songz)
#21 - H*Wood - Could It Be You (Punk Rock Chick)
#22 - Mikey Mic - Swedish Girls (feat. Eboi)
#23 - DJ ill Will - Life Of a Rockstar (feat. Ya Boy)
#24 - Cali Swag District [Remix](feat. J.D., B.o.B., Red Cafe & Bow Wow)

Dats all folks!


Nä, drar till G-Town ist nudå, Holla!



BLESS!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se