10/04/2008

reppin my style.

I am myself, if u can't handle me, then get on....

..vill inte va för hård och uppnosig mot er men sanningen är faktiskt inte alltid mjuk som sammet.
har aldrig accepterat folk som är ja-sägare, folk som vill passa in genom att bara hålla med. Att vara ärlig och stå ut ur mängden är så mycket starkare än att försöka vara någon annan.

När du tvekar, kom ihåg att tänka själv då, lyssna inte på andras svar för att jämföra. Tänk själv efter vad du vill säga och säg det. Det är så du hittar dina riktiga lyssnare istället för folk som bara nickar och säger efter dig...

Idag har jag bara tagit det lugnt, gått på stan i solen och njutit av att inte kolla på klockan stup i kvarten och känna att tiden går... Dagen har gått ganska snabbt utan att jag egentligen riktigt haft ngt för mig, vilket är skönt, att inte bestämma ngt, känna sig tvungen att göra ngt eller veta att timmarna går förbi i väntatn på att något ska hända... Att bara njuta av en hel dag är ganska behövligt ibland... Och ännu en dag imorgon har jag till min förfogan... Ska bli skönt att få sova ut ännu en förmiddag...

Imorgon ska jag inte ens byta om till några seriösa kläder... Mina mjukisbrallor ska stanna på, punkt slut! :P

Nä.. film nu kanske? Eller bara sova igen.. hmm svårt val ;)


PEACE OUT Y'ALL!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se